Monday 18 May 2015

My monday quiote

Hi!
I've decided to just write in Norwegian. So if you don't understand Norwegian you can just use the Google Translate, okey? Please give me a feedback if you prefer that I write in English! Then I of course will do that in the future 👍

Siden sist har jeg vært opptatt med å være kreativ, så jeg har ikke funnet tid til å skrive på bloggen min. Men nå tenkte jeg det var på tide, ettersom jeg også vil vise dere hva jeg har gjort. Denne laget jeg ferdig i dag - sitatet; "mas mas mas, over hele linja, mandag hele året, og det er ingenting å le av...." er fra en låt av et norsk rockeband (som også synger på norsk), som heter Dum Dum Boys. Synes sitatet passet så bra i dag 😄  




Forresten kan jeg nevne at jeg fant noe som het Art Journal på Panduro med slike kort inni. De var slettens ikke dum 😊 
Bildet over viser en side fra Art Journal fra Panduro som er en liten ringperm med cardstock. Man kan også få kjøpt disse cardstockene løst. 
Her har jeg brukt Dylusions Ink spray som bakgrunn, jeg har brukt Tim Holtz tissue paper, og diverse stempler fra Dylusions. Jeg har fargelagt jenten både med Promarker penner og Dylusions Ink spray som jeg har påført med pensel. Hatten er en sopp fra Dylusions-kolleksjonen som jeg har fargelagt med Ink spray påført med pensel.

Til sist vil jeg oppfordre deg til å gi meg en tilbakemelding dersom du foretrekker at jeg skriver på engelsk i fortsettelsen. Alle tilbakemeldinger blir høyt verdsatt, selvsagt!😊

Ønsker deg en fortsatt nydelig og kreativ mandag!

Klem fra Niti 🎨





No comments:

Post a Comment

Thank you so much for taking your time to leave me a comment! Hugses and hugses and warm wishes ♥