Sunday 3 May 2015

Hei igjen : )
Som du ser er jeg ikke så veldig flink med utforming og laytout m.v. av blogg. Synes den er litt rotete og rar, men jeg tenker at det går seg sikkert til etterhvert som jeg blir litt mer kjent med bloggens verden. Så mens vi venter på at jeg skal bli mer erfaren innenfor bloggens verden håper jeg at du holder ut med meg. Jeg har egentlig lyst til å bruke mest tid på kunsten min og minst tid på PC'en, men jeg er også veldig glad i utfordringer og kontakt med andre kreative mennesker derfor prøver jeg meg jeg også som blogger : ) Tenkte jeg bare ville nevne dette, for ordens skyld ;)
As you can see I am not very good with design and laytout etc. by blog . Seems it is a bit messy and weird, but I think that it goes up surely as I get a little more familiar with the blog world. So while we wait for that I'll be more experienced in the blog world, I hope that you keep up with me . I really want to spend the most time on my art and least time on the computer , but I'm also very fond of challenges and connect with other creative people so I try to blog as well: ) Just thought I 'd just mention this :)

Nå som dette er sagt har jeg lyst å vise noe mer som jeg har laget. Denne gangen på lerret. Her har jeg brukt servietter, gelatos, designpapir, hvit posca penn, acrylmaling, stempler og stenciler.
Now that being said , I want to show something more that I have made ​​. This time on canvas . I have used tissuepaper , gelatos , design paper , white Posca pen , acrylic paint , stamps and stencils .

 

 

og denne. And this:
Mostly i just sit around all day beeing fabulous
Her har jeg tegnet både katten og blomstene selv. Resten er stempler og stenciler. Har brukt acrylmaling, samt noe designpapir.
Here I have drawn both cat and flowers. . The rest are stamps and stencils . Has used acrylic paint , as well as some design paper .

Jeg håper du liker det du ser og at du ønsker å skrive noen ord til meg. Det vil jeg sette svært stor pris på.
I hope you enjoy what you see and that you want to write a few words to me . That will be very much appreciated.

See You soon : )

Hugs from Niti

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for taking your time to leave me a comment! Hugses and hugses and warm wishes ♥