Thursday 12 July 2018

Tegning Inspirert av en Deep Purple låt

Hei og velkommen, det er meg igjen.

Jeg ble så grådig inspirert av den nydelige låten av Deep Purple, Soldier of Fortune at jeg var nødt til å tegne en vindmølle. Hvorfor ikke, liksom, hvorfor ikke vindmølle? 😊

Jeg synes vindmøller er vakre. Både de litt gammeldagse whimsy og de moderne høye tynne. Vindmøllen min måtte jo ha masse farge. Jeg elsker jo farger. Så etter å ha tegnet den først med blyant, deretter en sort penn, tok jeg frem Dina Wakley's Scribble Sticks og en pensel og ga farge til vindmøllen min. Dernest ble det litt doodling med Faber Castell Pitt Artist pens i de samme koordinerende farger.


Ved siden av vindmøllen har jeg skrevet litt av teksten til Soldier of Fortune;
I have often told you stories about the way
I lived the life of a drifter
Waiting for the day
When I'd take your hand and sing you songs
Then maybe you would say
"Come lay with me and love me"
And I would surely stay
But I feel I'm growing older
And the songs that I have sung
Echo in the distance
Like the sound
Of a windmill going round
Guess I'll always be a soldier of fortune


Hmmm…..tegne flere vindmøller? Tja, hvorfor ikke?

Tusen takk for at du besøkte bloggen min i dag. Håper at du kommer innom ved en senere anledning også.

Ønsker deg en vakker dag.

Klem, Anita

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for taking your time to leave me a comment! Hugses and hugses and warm wishes ♥