Tuesday 15 November 2016

Et enkelt, men vakkert julekort til inspirasjon

Hei på dere kjære venner.

I dag har jeg i oppdrag for Hjerteboden å inspirere deg til å lage noen fine julekort, som du for eksempel kan gi eller sende til venner og bekjente nå før jul. Jeg vet at jeg hadde blir skikkelig glad dersom jeg hadde fått en nydelig hjemmelaget julekort fra noen. Da vet man at man blir tenkt på innimellom alt det hverdagslige kaos.

Vel vel nok om det :) Jeg har altså laget et julekort og det var verken vanskelig eller tidkrevende å lage dette.


Produkter jeg har brukt:
- Hvit kartong
- Maja Design - Summertime
- Distress Ink i rød og grønn
- God jul stempel
- Kobber Embossing pulver (brukt på God Jul)
- Rødt metallisk garn
- Rubber Dance Watercolour Xmas stempel (julekulene)
- Glossy Accents (utenpå julekulene)
- Grønn penn for "sting" rundt den hvite kartongen
- Limputer

Her er noen detaljer av kortet:



Jeg håper dette var til litt inspirasjon for deg til å lage dine egne julekort. Ikke så mye som skal til alltid.
Jeg liker veldig godt det ordtaket som sier: "Den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad".



Tusen takk for at du stakk innom. Jeg håper å se deg snart igjen og ikke minst håper jeg at du legger igjen en liten hilsen, det hadde jeg satt umåtelig stor pris på!

Klem, Anita

2 comments:

  1. Nydelig kort, Anita! Synes det ble ordentlig lekkert med Glossy Accent på julekulestemplene våre. Takk for god idé! ♥

    ReplyDelete
  2. So pretty. Love the glosdy baubles. Hugz

    ReplyDelete

Thank you so much for taking your time to leave me a comment! Hugses and hugses and warm wishes ♥