Thursday 15 September 2016

En tag i naturfarger - inspirasjon for Hjerteboden

Heisann og velkommen.

I dag har jeg i oppdrag for Hjerteboden og gi dere litt inspirasjon til månedens utfordring som er:

Bruk naturfarger! Og så har jeg gjort.


Jeg har valgt denne gangen og vise dere en del av et litt større prosjekt som jeg holder på med (og som jeg kommer til å vise i løpet av høsten når den er helt ferdig).

Så denne gangen ble det også en tag, da i kjent Tim Holtz stil :-)

Her er noen nærbilder av noen detaljer:

 
 

Produktene jeg har brukt på dette prosjektet er;
- Manilla tag fra Ranger
- Distress Re-inker i fargene Bundled sage, Scattered Straw, Aged Mahogany og Fozziled amber
- Doily Stencil fra Tim Holtz
- Sommerfugl fra Staz
Word bands fra Idea-ology
- bånd fra mitt rom
- Weed Love stempel fra Rubber Dance

Alt er fra Hjerteboden, med unntak av stemplene som kommer fra Rubber Dance.

Håper jeg ga deg litt inspirasjon til å være med på månedens utfordring hos Hjerteboden

Ønsker deg en vakker og kreativ dag til vi sees igjen.

Klem, Anita



2 comments:

  1. Nydelig tag i vakre høstfarger, Anita! Kjempestilig bakgrunn!
    Så hyggelig at du har brukt stempler fra Rubber Dance ♥ Tusen takk! :)

    ReplyDelete
  2. Dette var en skikkelig fin høst-tag. Snerten med den lyse sommerfuglen :)
    Klem

    ReplyDelete

Thank you so much for taking your time to leave me a comment! Hugses and hugses and warm wishes ♥