Thursday 11 October 2018

Terracotta Diffusere

Hei og velkommen

Jeg kommer bare innom for å vise dere noe - som jeg synes, er helt supert. Terracotta leire diffusere. Hjemmelagde sådan.

Jeg har laget disse i terracotta leire og etter at de har tørket "dynket" dem med eteriske oljer, med forskjellige formål. Dette lille huset for eksempel har en duft som skal hjelpe til å rense luften. Den er også god til å støtte immunforsvaret.
Denne kan for eksempel henge i bilen eller på soverommet, på badet, i garderoben, ja hvor som helst hvor man trenger å rense luften.



Fjæren - som vist under, er dynket med en eterisk olje som skal hjelpe mot stress. Denne kan du ha på deg, eller du kan for eksempel ha den hengene på kontoret, på arbeidsplassen, i bilen, ja hvor som helst. Duften vil hjelpe deg til å stresse ned.



Dette var bare noen eksempler på hva jeg har laget. Jeg har laget mange flere diffusere med forskjellige bruksområder. Noen for å våkne, noen for å konsentrere seg, noen for å hjelpe til å slappe av, noen for å gi deg energi etc. etc.

Motivene er stempel fra Rubber Dance. Du kan finne disse stemplene pluss mange flere i Rubber Dance sin online butikk. Rubber Dance er norsk og holder til i Fredrikstad. Så dersom du kjøper stempler her bidrar du til å beholde en liten norsk bedrift.

Tusen takk for at du stakk innom. Håper du kan legge igjen en liten hilsen sånn at jeg vet at du har vært her.

Stooooor klem

Anita

PS. Det er SOL i Bergen i dag!! Ja du leste riktig -SOL. Det er helt fantastisk. Kan ikke huske sist jeg så solen her 😊

2 comments:

  1. These are so cute and cool. Is it air dry clay you used?? Or do you bake em in the oven or something. What a fun idea and they are so cute. Hugz

    ReplyDelete
  2. Kjempegod idé, Anita! Flott gave til både andre og seg selv :-)
    Dette fikk jeg skikkelig lyst til å prøve. Tusen takk for superkult tips! Veldig hyggelig å se at du bruker stemplene fra oss. Takktakk!! ♥

    ReplyDelete

Thank you so much for taking your time to leave me a comment! Hugses and hugses and warm wishes ♥