Saturday 15 October 2016

kreativitet er inteligensen som har det morro - ny utfordring hos Hjerteboden


Hei og velkommen, da er jeg tilbake igjen med inspirasjon til deg med ønske om at du vil delta i Hjerteboden sin utfordring denne måneden som er Maskulin.


Dette prosjektet er litt spesielt da jeg har brukt egne bilder som bakgrunn. Det er det største bildet helt i bakgrunnen, samt bildet av vinduet. Disse bildene tok jeg når jeg var ute på tur en dag nå på sensommeren, skrev dem ut og rev dem i passende størrelse og limte dem ned på et Mixed Media kartong som jeg har brukt Distress Ink rundt kanten og rammet det hele inn med Distress Crayons - Black soot.

Jeg synes det er veldig gøy å kunne bruke egne bilder som en del av kunsten. Da kan man være helt bombesikker på at det finnes ingen andre som er lik :-)


Her er noen tett på detaljer:



Teksten er et sitat av Albert Einstein



Håper jeg ga deg litt inspirasjon til å være med på utfordringen hos Hjerteboden.

Materialer brukt:
Distress Ink i fargen Gathered Twigs
Vintage Romance - Ephemera Cards
Wycinanka - Polaroidramme Mix 2
Mini Gears

Alt i listen over er å finne i Hjerteboden sin nettbutikk.

Ønsker deg en super og kreativ dag!

Klem, Anita

1 comment:

Thank you so much for taking your time to leave me a comment! Hugses and hugses and warm wishes ♥