Sunday 15 July 2018

En liten påminnelse om utfordringen hos Rubber Dance

Hei og velkommen, jeg titter bare innom for å mine deg om utfordringen som foregår hos Rubber Dance. Du har fremdeles noen dager igjen til å være med.

Jeg har laget denne tagen for å inspirere deg:



Månedens tema er altså å bruke fargene hvit og sort og en valgri farge og/eller vinger og/eller fjær.


Jeg har tatt utgangspunkt både i fargene og så har jeg brukt sommerfuglvinger bak damen.

Materialer brukt:
- Tag
- Blonde tag dies
- Sort og hvit kartong
- Archival Ink Sort
- Bånd
- Distress Oxide

Stempler fra Rubber Dance:
- Butterfly Trio
- Resting Woman
- Vintage Script



Tusen takk for at du kom innom bloggen min en tur. Håper du blir med på utfordringen hos Rubber Dance. Du finner den her.

Klem, Anita

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for taking your time to leave me a comment! Hugses and hugses and warm wishes ♥